FANDOM

Si ets aquí és perquè estàs interessat/ada en contribuir a aquest Wiki .

Vet aquí un parell d'explicacions senzilles:

- Per navegar pel wiki:Editar

El nostre wiki té un aspecte com el que ja pots veure. Però aquí tens més detalls:

A la portada trobaràs els enllaços a diferents apartats del Wiki i, a la part superior, l'inici de sessió que la pots fer servir pel Facebook o per un compte de Wikia. Però… NO CAL INICIAR SESSIÓ PER PARTICIPAR!

A cada apartat trobaràs el text de l'entrada, sota el seu títol.

- Per contribuir al wiki:

Només heu de donar-li al botóModifica que trobareu al costat del títol de cada entrada.

- Com editar:Editar

Per editar una entrada de la wiki només cal escriure!!
Ara bé, aquí te poso unes recomanacions:
  1. Comprova què vols escriure (convé que facis primer un esboç a mà!)
  2. Escriu correctament la teva informació: revisa l'ortografia i la gramàtica. Aquesta Wiki la farem en castellà!
  3. Remarca en negreta allò veritablement important i en cursiva les paraules estrangeres o les cites. Per fer això tens els botons superiors.
  4. Afegeix enllaços (mira més avall!) o imatges, vídeos, etc. amb els botons de la dreta.
  5. Categoritza la teva entrada amb les categories existents o crea'n de noves (també està a la dreta): això és important perquè els teus companys vegin la teva contribució! Si parles de fauna , escriu fauna, si parles de flora , posa flora, etc.
  6. Si escrius diversos apartats, utilitza el botó"format" que hi ha al menú superior per seleccionar el format dels encapçalaments i te sortirà (automàticament!) un índex de continguts com el que té aquesta pàgina.
  7. Escriviu un resum explicant què heu editat i perquè (a la dreta, a dalt, marcat en taronja a la imatge). Això és important perquè així sabré què voleu afegir i a l'historial apareixerà el vostre missatge. NO OBLIDIS ESCRIURE EL TEU NOM!
  8. GUARDA (està en taronja a la imatge). Increïble però passa sovint que no guardau!
  9. Revisa que s'hagi publicat com tú volies. Si no, torna a editar.

- Per enllaçar amb altres pàgines part del teu text:Editar

Tria la paraula o paraules que vulguis enllaçar i dóna-li a la cadena que apareix a la part superior del texte en edició (just al costat de la cursiva). Ara te sortirà una finestreta com la que tens aquí al costat:

Si vols enllaçar una pàgina externa, aferres l'enllaç a l'espai superior. Wikia comprovarà que el link funcioni i li dones a "D'acord".

Si el que vols és enllaçar una pàgina del Wiki, només cal que escriguis el nom de l'entrada (per exemple, Fauna ) i, si mentres escrius la reconeix, te sortirà una finestreta emergent amb el títol sencer!

¡Interferencia de bloqueo de anuncios detectada!

También en FANDOM

Wiki al azar